יום ראשון, 14 בספטמבר 2014

מכבי פתח תקווה נגד מכבי תל אביב שידור ישיר







מחזור ראשון בליגת העל עבור שתי הקבוצות האלו שרוצות שני דברים שונים לחלוטין. מכבי תל אביב רוצה לזכות באליפות בפעם השלישית ברציפות בעוד הקבוצה של רן בן שמעון רוצה להתמקם במקום טוב במרכז הטבלה.
הקהל הצהוב מוחא על מחירי הכרטיסים ואצטדיון המושבה אמור להיות הערב בתכולה מועטה בעקבות כך. הדבר הזה אמור לעזור מעט לכחולים מאם המושבות למרות שפערי הכוחות ברורים לכולם. פאקו אמור לעלות בהרכב התקפי כאשר המטרה היחידה והברורה היא אך ורק ניצחון. הכחולים יסתפקו גם בתיקו. מכבי פתח תקווה נגד מכבי תל אביב שידור ישיר אל תחמיצו את המחזור הראשון של העונה כאשר משחקת בו אלופת המדינה. מכבי פתח תקווה נגד מכבי תל אביב שידור חי האם הצהובים יתאוששו מהמשחקים באירופה?

מכבי פתח תקווה נגד מכבי תל אביב שידור ישיר רן בן שמעון
המאמן שהביא אליפות לקרית שמונה אך מצד שני נכשל כשלונות גם בהפועל וגם במכבי תל אביב רוצה לחזור לקדמת הבמה של המאמנים הישראלים ולשם כך הוא חייב עונה טובה עם הכחולים. מכבי פתח תקווה קבוצה יחסית קטנה אך עצם הבאתו של מאמן כדוגמת בן שמעון מראה על הרצון של הבעלים לראות קבוצה אטרקטיבית שיכולה להשתלב בפליאוף העליון.  מכבי פתח תקווה נגד מכבי תל אביב שידור ישיר אל תחמיצו את המשחק הזה שכל תוצאה בו פרט לניצחון צהוב תחשב הפתעה גדולה אך בכדורגל הכל יכול לקרות.

מכבי פתח תקווה נגד מכבי תל אביב שידור ישיר פאקו
מהצד השני עומד המאמן הספרדי פאקו אסטריין שבהופעת הבכורה שלו ניצח את הדרבי. פאקו נראה מאוד מחובר לשחקנים ולקבוצה וכולם מעידים כי הוא החזיר את האנרגיות החיוביות למכבי תל אביב. מכבי פתח תקווה נגד מכבי תל אביב לצפייה ישירה היום אף אחד כבר לא מזכיר את אוסקר גרסיה וכולם עסוקים אך ורק במאמן החדש שמביא איתו אנרגיות חדשות.
מכבי פתח תקווה נגד מכבי תל אביב לצפייה ישירה גם פאקו רוצה לראות ניצחון הערב וזו בהחלט תהיה תקלה לא צפויה אם זה לא יקרה. מכבי פתח תקווה נגד מכבי תל אביב לצפייה ישירה עכשיו על המסך שלכם!!!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה