יום רביעי, 17 בספטמבר 2014

הפועל פ"ת נגד מכבי ת"א שידור ישיר



הפועל פ"ת נגד מכבי ת"א שידור ישיר
הכחולים ינסו להתאושש מהתבוסות האחרונות בגומלין רבע גמר גביע הטוטו כי הם יודעים שהפסד נוסף הערב רק יוסיף ללחץ שכבר קיים על השחקנים ובעיקר על המאמן. מכבי תל אביב תאפשר לשחקניה הבכירים מנוחה אחרי הניצחוןם המוחץ במשחק הראשון ופאקו לא ירצה לסכן את שחקניו הבכירים. הפועל פ"ת נגד מכבי ת"א שידור ישיר הכחולים לא פתחו טוב את העונה וזה בלשון המעטה אבל גם באם המושבות יודעים ששום דבר עוד לא גמור ובהחלט אפשר להפוך את העונה הזו להצלחה. הפועל פ"ת נגד מכבי ת"א שידור ישיר הערב הם יעלו למשחק בלי לחץ מיוחד וינסו לתקן את הרושם משני המשחקים האחרונים בהם ספגו תבוסות כואבות.

הפועל פ"ת נגד מכבי ת"א שידור ישיר ערן זהבי
אין ספק שעם כל הכוכבים שיש במכבי תל אביב ערן זהבי הוא הכוכב הגדול ביותר. אחרי שעשה סוף שלמועות הזדוניות שמתרוצצות סביבו הוא כבש שער נהדר בניצחון הגדול של מכבי על מכבי פתח תקווה במחזור הראשון. הערב מכבי תגיע לגומלין במושבה ותרצה לנצח על מנת הלמשיך את רצץ ההצלחות. פאקו נכנס למערכת בצורה מושלמת אחרי העזיבה של אוסקר אבל גם הוא ידוע שהדרך עוד ארוכה ורק אליפות באה בחשבון מבחינת הצהובים. הפועל פתח תקווה נגד מכבי תל אביב שידור ישיר אם זהבי יהיה בכושר דומה העונה כמו בשנה שעברה אזי הצהובים יכולים להיות רגועים. לצפייה במשחקי כדורגל מכל העולם- לחצו כאן!

הפועל פ"ת נגד מכבי ת"א שידור ישיר אוהדי הפועל פתח תקווה
למרות התבוסות הכואבות אוהדי הפועל פתח תקווה עדיין עומדים מאחורי הקבוצה שלהם בצורה מלאה. האוהדים הכחולים מבינים כי הקבוצה שלהם לא נמצאת ברמה של הקבוצות הגדולות ולכן תדרש הרבה מאוד סבלנות בתחילת העונה. הפועל פתח תקווה נגד מכבי תל אביב שידור ישיר בתבוסה למכבי תל אביב בבלומפילד הם עודדו את קבוצתם גם כאשר המשחק היה גמור ועל כך מגיע להם מילה טובה. הפועל פתח תקווה נגד מכבי תל אביב שידור ישיר האם הערב השחקנים שלהם יתנו להם סיבה לחייך?














אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה