יום ראשון, 28 בספטמבר 2014

מכבי חיפה נגד הפועל פתח תקווה לצפייה ישירה














מכבי חיפה נגד הפועל פתח תקווה לצפייה ישירה
הירוקים רוצים לחזור למסלול הנצחונות אחרי ההפסד בטדי, הכחולים רוצים נקודות ראשונות בליגה. אצטדיון 'סמי עופר' צפוי להיות מלא הערב למרות היכולת הרעה של הירוקים במחזור הקודם אבל תיקו או הפסד הערב כבר יעורר את זעמם את האוהדים ביציע. יוסי בניון יחזור הערב לסגל וצפוי לפתוח בהרכב. מכבי חיפה נגד הפועל פתח תקווה שידור ישיר הפועל פתח תקווה מגיעה למשחק חבולה וכואבת אחרי ההפסד לבאר שבע במחזור הקודם ותנסה להפתיע את כולם ולנצח בחוץ את אחת המועמדות העיקריות לאליפות. מה אתם אומרים, הם מסוגלים לעשות את זה? צפו בשידור הישיר החל מהשעה 20:15.





מכבי חיפה נגד הפועל פתח תקווה לצפייה ישירה היהלום חזור
יוסי בניון צפוי לפתוח הערב בהרכב של מכבי חיפה ועדיין לא ברור האם הוא יוכל לשחק 90 דקות. האוהדים בירוקים ביציע מחכים כבר לראות את הילום על המגרש ותכונה רבה יש לקראת החזרה של יוסי למגרשים בארץ. מכבי חיפה נגד הפועל פתח תקווה שידור ישיר גם הערב 'סמי עופר' אמור להיות מלא עד אפס מקום וגם הערב צפויה חגיגה גדולה באצטדיון. מכבי חיפה נגד הפועל פתח תקווה שידור ישיר אל תחמיצו את החזרה של יוסי בניון ואת המחזור השלישי בין מכבי חיפה להפועל פ"ת.

מכבי חיפה נגד הפועל פתח תקווה לצפייה ישירה ההפסד בטדי
אחרי התצוגה הנפלאה מול סכנין כבר היו בטוחים בחיפה שמאבק האליפות השנה יהיה צמוד מאוד עם מכבי תל אביב. מכבי חיפה נגד הפועל פתח תקווה שידור ישיר אבל אחרי מה שקרה בשבוע שעבר בטדי אף אחד לא ידוע מה יהיה היום. האם מכבי חיפה תתאושש ותחזור לעצמה או שמא תמשיך את היכולת הרעה מול בית"ר ירושלים. מה שבטוח הוא שהפועל פתח תקווה לא תרצה לשמש תפאורה הערב ולכן צפוי לנו שמחק מצוין.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה