יום ראשון, 21 בספטמבר 2014

מכבי תל אביב נגד הפועל רעננה לצפייה ישירה






מכבי תל אביב נגד הפועל רעננה לצפייה ישירה
האלופה תנסה להמשיך את היכולת הטובה מהמחזור הראשון במשחק ביתי מול הקבוצה של חיים סילבס. ערן זהבי נמצא בכושר טוב מאוד והרבה מאוד מההצלחה של מכבי תלויה ברגליים של השחקן הזה. אצל פאקו אי אפשר לדעת אלו שחקנים יהיו ביציע ורק סמוך לשעת המשחק ניתן יהיה לדעת מה ההרכב ומי השחקנים שלא מתלבשים. מכבי תל אביב נגד הפועל רעננה לצפייה ישירה האוהדים הצהובים יגיעו לראשונה העונה לבלומפילד למשחק ליגה וניצחון הערב יעלה אותם למקום הראשון. מכבי תל אביב נגד הפועל רעננה שידור ישיר האדומים יקוו להפתעה אך גם הם יודעים שכל תוצאה הערב פרט לניצחון של מכבי תהיה הפתעה עצומה.



מכבי תל אביב נגד הפועל רעננה לצפייה ישירה המאמן הצהוב
כמו אצל סוזה גם פאקו נוטה להחליף הרכבים בכל משחק. אין אף שחקן שמקומו בהרכב מובטח ואין אף שחקן שמקומו בסגל מובטח. פאקו מאמין גדול במשמעת ועבודה קשה ורק מי שישקיע באימונים וגם מי שירוץ על המגרש יקבל את חולצת ההרכב. מכבי תל אביב נגד הפועל רעננה לצפייה ישירה הערב פאקו עדיין לא פרסם את הסגל ורק כשעתיים לפני המשחק נוכל לדעת מי ההרכב ומי עולה לשבת הערב ביציע. מכבי תל אביב נגד הפועל רעננה שידור ישיר בתקופת סוזה הוא קיבל ביקורות רבות על הרוטציה, האם גם פאקו יקבל ביקורת מהתקשורת המקומית? הערב תהיה לו הזדמנות להוכיח שהרוטציה עובדת.



מכבי תל אביב נגד הפועל רעננה לצפייה ישירה רעננה המפתיעה
עד כמה שזה מפתיעה, לפני משחקי אתמול ובסוף המחזור הראשון הקבוצה של הפועל רעננה הוליכה את הטבלה אחרי 0-4 גדול המשחק הקודם מול הפועל פתח תקווה. מכבי תל אביב נגד הפועל רעננה שידור ישיר חיים סילבס יעלה בהרכב החזק ביותר שלו הערב וינסה לעשות את הבלתי יאומן. לרעננה אין מה להפסיד במשחק הזה ומלבד תבוסה כואבת כל תוצאה תתקבל בהבנה. מכבי תל אביב נגד הפועל רעננה אף אחד לא נותן לרעננה סיכוי הערב אבל האם אנחנו הולכים בכל זאת לראות משחק צמוד? צפו בשידור הישיר.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה