יום חמישי, 18 בספטמבר 2014

עירוני ק"ש נגד הפועל ת"א שידור ישיר







עירוני ק"ש נגד הפועל ת"א שידור ישיר
הקבוצה הצפונית מגיעה למשחק הבית הראשון שלה בליגה ורוצה לצאת עם שלוש נקודות ראשונות העונה. האדומים של אסי דומב ואייל ברקוביץ אומנם ניצחו במשחק הראשון אבל הם יודעים שאם הם רוצים פליאוף עליון אז היכולת חייבת להיות הרבה יותר טובה. עירוני ק"ש נגד הפועל ת"א שידור ישיר על המסך שלכם עם כל השערים וכל האירועים מהמשחק הזה. שתי אלופות לשעבר רוצות לפחות פליאוף עליון והדרך לכרטיס לשם מתחיל במחזור השני ובמשחק הזה שייערך בקרית שמונה. עירוני קרית שמונה נגד הפועל תל אביב שידור ישיר גם סגאת מחירי הכרטיסים מוסיפה המון פיקנטריה למשחק הזה וכ-2,000 אדומים יעשו את הדרך האורכה מתל אביב לצפון הרחוק.


עירוני ק"ש נגד הפועל ת"א שידור ישיר הצד האדום- אייל ברקוביץ ואסי דומב
אייל ברקוביץ הוא המנהל המקצועי בהפועל תל אביב ואסי דומב עם המאמן ועד עכשיו שיתוף הפעולה ביניהם עובד מצוין. עירוני קרית שמונה נגד הפועל תל אביב שידור ישיר אייל ברקוביץ מושך אליו באופן טבעי הרבה מאוד אש וזה משאיר את אסי דומב עם הרבה פחות לחץ וזה בהחלט דבר טוב למאמן חסר ניסיון. עירוני ק"ש נגד הפועל ת"א שידור ישיר במחזור הראשון אפשר להגיד שהמשחק נגמר בהצלחה בגלל הניצחון אבל היכולת לא הייתה בשיאה וכבר במחזור השני מצפה להפועל משוכה גבוהה הרבה יותר עם משחק חוץ מול קרית שמונה. האם האדומים ישלימו שני נצחונות משני משחקים? צפו בשידור הישיר!


עירוני ק"ש נגד הפועל ת"א שידור ישיר הצד הכחול- ברק בכר
אחד המאמנים הצעירים הטובים ביותר בליגת העל ואין ספק שבעוד כמה שנים הוא יגיע לאחת הקבוצות הגדולות. נכון מבחינת יכולת על הדשא ומנבחינת הישגים בשנים האחרונות קרית שמונה היא בהחלט קבוצה גדולה אך יהיה מעניין לראות את בכר בקבוצה עם לחץ גדול ועם קהל אוהדים ענק שמלווה את הקבוצה. עירוני קרית שמונה נגד הפועל תל אביב מחזור שני בליגת ווינר. עירוני קרית שמונה נגד הפועל תל אביב שידור ישיר עכשיו על המסך שלכם!!!









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה